9/01/2015

N I C E

För exakt en vecka sedan satt jag och min man på Café de Paris i Monte Carlo med varsin drink i handen och lyssnade till livebandets sångerskas raspiga röst och såg både vackra, mindre vackra, rika och väldigt rika människor passera på gatan. I kväll är drinkarna utbytta mot te och istället för paljettklänningen har jag min morgonrock på mig. Livets kontraster alltså. Här nedan tänkte jag dela med mig av några snapshots från våra fem dagar i Nice. Croissanter till frukost, champagnepicknick i sängen, turkosa vågor och lila himlar. Jag vill definitivt tillbaka!






LOVE,
LINE





2 kommentarer:

  1. Ser ju verkligen helt fantastiskt ut! Du har inte lust att göra någon typ av mini-guide? Typ här bodde vi, här åt vi osv :)))) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack! :D En Nice-guid is coming up!

      Kram,
      Line

      Radera