5/25/2015

Champagne, peonies and one very happy girl



I går lämnade vi äntligen in vår kandidatuppsats - ett femtiosidigt mästerverk (återstår väl att se haha) som också är anledningen till den ytterst sporadiska uppdateringen här inne under den senaste tiden. Och när jag vaknade i morse kändes det precis som att det var min födelsedag - alltså en sån lycka och frihetskänsla! Så vad har jag gjort på min första helt lediga dag på evigheter? Precis allt som jag har längtat efter under den här sista intensiva perioden - jag har legat i sängen och sträckkollat på the Real Housewives of New York, jag har gått en lång promenad i regnet och njutit av den magiska doften av blommande syrener och sommarregn. Jag har köpt världens största bukett med pioner på torget och en flaska champagne fick också följa med hem. Och så har jag hunnit med en mysig lunch. Och nu, nu ska jag ta fram Champagnen som blivit kall i frysen och skåla med min hubbie. Vi ses igen imorgon fina ni!

Yesterday we finally handed in our bachelor's thesis!! And when I woke up today I felt like it was my birthday - just so much happiness and freedom! So what have I've been up to on my first day off in what feels like forever? Exactly all the things I've longed for - I've cuddled up in bed and binged watched the Real Housewives of New York. I've went for a long walk in the summer rain. I bought the biggest bouquet of peonies and a bottle of champagne that we're going to pop tonight. See you tomorrow lovelies!


LOVE,
LINE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar