2/27/2015

Weekend wishes.

Dannijo, earrings
Bonjouuur bellissimas! Hoppas att ni har en fin kväll där hemma i stugorna (eller ute i barerna). Själv sitter jag och inväntar min man (som är och spelar match) för lite late night charkisar. Så länge har jag parkerat mig framför Let's Dance (ääälskart!). Och så passar jag på att spana in utbudet bland mina favoritwebshoppar. Är inte örhängena ovan från Dannijo helt perfekta?! Tänk er dem, håret i en sleek låg knut, blekrosa läppglans och vit spetsklänning. Åh!

Bonjour bellissimas! Hope you're all having a lovely Friday evening. Tonight there's plans for red wine and charcuteries and a of course a lit candle or two. But first I just wanted to wish you a lovely weekend and tell you that I've found the perfect earrings above. HOW. GORGEOUS. Imagine them with your hair in a sleek bun, pale pink lipstick and a white lace dress. Just sayin'.


LOVE,
LINE




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar