2/01/2015

New in: Rosemunde

Rosemunde

Rosemunde

Söndagkväll och jag spenderar min i soffan med ett glas vin framför the Bachelorette, lite lagom trött efter en underbar helg fylld av middagar, blombuketter och förlovningsringar. Om lite mindre än 10 dagar är de klara och jag längtar SÅ efter min ring (som var så magiskt fin när jag fick prova den i fredags!). På tal om vackra saker - är helt kär i klänningen och linnet som anlände från Rosemunde härom dagen. Så klassiska och chica!

Sunday evening and I'm spending mine in front of the Bachelorette with a glass of red wine, tired but happy after a lovely weekend filled with dinners, roses and engagement rings. In less then 10 day's they'll be ready and I can't wait for my beautiful ring... Speaking of beautiful things - just love the lovely dress and top from Rosemunde which arrived the other day - so chic & classical!



LOVE,
LINE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar