1/28/2015

Simplicity


inredning, inredningsblogg

Inleder den här onsdagen (hur fort har inte den här veckan gått förresten...)  med ett snapshot från sovrummet och byrån där det för tillfället är väldigt vitt. Men om jag känner mig själv rätt kommer där vara fullt av färgglada detaljer om någon vecka ;) På tal om färg, i kväll ska jag nog försöka plocka fram min inre konstnär. Vi har nämligen en vägg här hemma som behöver lite kärlek, så häromdagen när jag var inom Panduro passade jag på att köpa lite färg och en canvastavla. Men först, dags att brygga dagens andra kopp kaffe och slå mig ner med skolböckerna en stund. Ha en underbar onsdag fina ni!

Lets start this Wednesday with an all white snapshot from our beedroom. Tonight there is plans for brining out my inner artist as we got a wall in desperate need of color and a empty canvas ready. But first, time to indulge in this days second cup of coffee and spend some time the school books. Wish you a lovely day!


LOVE,
LINE



2 kommentarer:

  1. HEJ!! Lova visa vad du målar. Kram Maggan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska jag! Kommit halvvägs nu :) Hoppas allt är fint med er! Kram

      Radera