11/30/2014

Birthday brunch

Hej fina ni! Tänkte att jag skulle kika inom här och säga hej och önska er en mysig första advent Här inne har det ju varit lite tyst de senaste dagarna, på grund av både roliga saker (som köpenhamnsbesök) och mindre roliga (som tentaplugg). Idag fick jag dock en liten pluggpaus med en mysig födelsedagsbrunch hemma hos pappsen. NU: fortsätta fördjupa mig i den spännande världen av vetenskapliga teorier. I morgon däremot, då tänkte jag visa er bilder från min och mammas mysiga lilla Köpenhamnsvistelse.

Bonjour lovelies! Thought I would stop by and say hi and wish you a lovely Sunday Mine was devoted to studies as well as a cozy birthday brunch - scones, eggs & bacon. Isn't that the best Sunday combination? :)


LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar