10/22/2014

Melanie Auld Designs


Melanie Auld
Bonjour bellissimas, hoppas att ni har en fin lillördag! Här hemma står det essäskrivning på schemat, men först tänkte jag dela med mig av den här bilden från Rajic's kontor som jag passade på att ta under vårt möte igår. Blir alltid lika inspirerad (och shoppingsugen) när jag är där. Varenda liten hörna är fylld med fina stilleben & smycken - som de tre nyanlända ringarna ovan från Melanie Auld. Hur fina är de inte! Nu återstår bara frågan vilken jag ska välja. . . Vad tycker ni?

Bonjour bellissimas, hope you're all having a lovely Wednesday! Today there are plans for studies and reading, but first I wanted to show you this photo which I snapped at the Rajic office yesterday. I always get so inspired while I'm there. Every corner there's beautiful things and jewelry - like the three gorgeous rings from Melanie Auld which you can see above. Now the question is - which one should I choose?


LOVE,
LINE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar