10/25/2014

Flowers, chairs and chandeliers

inredning, inredningsblogg

Hej fina ni! Hoppas att ni har haft en mysig start på lördagen. Jag svävar fortfarande runt på rosa moln här hemma och bara njuter av en lägenhet full med blommor och tända ljus, så jag tänkte att jag skulle dela med mig några bilder av hur det ser ut hemma hos oss just nu:

Hi lovelies! Hope you're having a cozy start to your Saturday. We've had a really cozy morning with breakfast and coffee in the sofa, viewing an apartment filled with flowers and lit candles, so I thought I would show you a bit of my view:

inredning, inredningsblogg
I vardagsrummet har den fina turkosa bokhyllan från Nordal fått flytta in. 
In the living romm a new turquiose book shelf moved in with us the other week.

inredning, inredningsblogg
På byrån står en helt underbar bukett från svärföräldrarna.
On the drawer you'll find the prettiest bouquet from my in laws.


. . . och på matbordet en minst lika fin från min älskade blivande man. Nu tänkte jag se om jag kan fokusera lite på studierna haha, för i eftermiddag väntar middag för finaste morfar som fyller 75!

. . . and on the dining table you'll find one just as pretty from my future hubbue. Now: let's see if I can focus on my studies a little, beacause this afternoon a dinner for my lovely grandpa who turns 75 today awaits!

LOVE,
LINE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar